EcoDryer – Drogerconcept met waardering

EcoDryer – Drogerconcept met waardering

B2B profilering van innovatie in was drogen

In opdracht van KIC InnoEnergy heeft PiM de B2B profilering gerealiseerd voor een innovatieve wasdroger van EcoDryer Systems. Het marktonderzoek combineerde we met de overtuigingen van de uitvinders van de technologie. Dit gaf de basis voor de merkindentiteit. Vanuit hier is het script voor de animatie gemaakt en diverse offline uitingen. Uitwerking van het script was in handen van Visual8 en Loepzuiver. De verschillende huisstijl items zijn opgemaakt door The Vector Monkeys. Evenals PiM, allemaal gevestigd in De GruyterFabriek in Den Bosch.

Focus lag op de presentatie van de tecnologie tijdens een internationaal congres voor investeerders in oplossingen rondom duurzame energie: TBB congres in Berlijn. Meer dan 100 startups presenteerde zich hier. EcoDryer Systems wist een 2e plaats te bemachtigen! De meer dan 400 toeschouwers, gavenĀ Eco-Dryer de hoogste score. Mede dankzij de professionele presentatie en heldere weergave van de UPS’s van de technologie.

Mooi resultaat van een puur GruyterFabriek-TeamWork!

 

 

Category

Animatie, Communicatie campagne, Huisstijl wijziging, Pitch Presentatie

Tags
Animatie, B2B, B2B communicatie, Huisstijl, Merkindentiteit