ColdShift – merkontwikkeling BtB

ColdShift – merkontwikkeling BtB

Ingenieuze technologie voor koelkasten in de supermarkt

ColdShift, een slimme microcomputer die werkt volgens smart grid technologie en nu aangeboden gaat worden in de markt voor koelinstallaties in de Europese retailmarkt. Met inzet van ColdShift technologie kan een supermarkt profiteren van de fluctuerende energieprijs en tegelijkertijd zijn energiebehoefte sturen. De piek in energiebelasting wordt geminimaliseerd en betrouwbaarheid van optimale koeling van de voedingsmiddelen blijft gegarandeerd.

 

Technologie vertalen in voordelen voor de gebruiker

Het technische verhaal achter de ColsShift controller heeft PiM vertaald in de voordelen voor de gebruiker. Om uit te leggen wat de technologie kan en hoe het werkt, heeft PiM een animatie ontwikkeld en een website gemaakt. Samen met ondernemers uit de GruyterFabriek. PiM stelde het merkprofiel op met de kernwaarden van ColdShift. Vervolgens vertaalden we dit in het script voor de animatie en naar de tekst voor de website.  Loepzuiver bouwde de animatie, en Visual8 tekende de 3D onderdelen van de film. Kallisto bouwde de website. Mooi teamwork!

 

Website: coldshift.nl

 

 

Category

Communicatie campagne, Communicatieplan, Huisstijl wijziging, Marketingplan, Website