Watch-E – monitoring van energie en gedrag

Watch-E – monitoring van energie en gedrag

De ondernemer achter Watch-E heeft een duidelijk doel: software oplossingen ontwikkelen die bijdragen aan een bewuster energieverbruik. Voor een duurzame wereld waarin we werken, leren en wonen.

 

Mijnenergiebundel is de meest recente ontwikkeling van Watch-E. Mijnenergiebundel biedt zowel woningcorporatie, bouwbedrijf en consument een handig systeem van hard- en software om actueel inzicht te krijgen in de energieprestaties van een woning. Watch-E richt zich specifiek op de verplichte monitoring van een NOM-woningportfolio.

 

Als nieuwkomer in de bouwsector heeft Partner in Marketing strategisch meegedacht met Watch-E over de positionering van Mijnenergiebundel. Wie zijn de primaire en de secundaire doelgroepen? Wie willen we beïnvloeden en wie gaat er beslissen? Dat zijn vragen die zijn beantwoord voordat de marktintroductie is gestart.

 

Met versterking uit het PiM netwerk op verkoopgebied krijgt Mijnenergiebundel steeds meer voeten aan de grond. Door inzet van social media, nieuwsbrieven en kennissessies wordt de naamsbekendheid van Mijnenergiebundel vergroot. Zo groeit Mijnenergiebundel van start-up naar grow-up en is PiM een partner in elke fase van de ondernemingsgroei.

 

Website: mijnenergiebundel.nl

Category

Communicatieplan, Corporate communicatie, E-mailmarketing, Huisstijl wijziging, Klantgesprekken, Marketingscan, Website

Tags
Communicatieplan, Klantonderzoek, Marketingscan, Marktintroductie, Merkpositionering, Positionering