ATOP – marketing focus en inhoud geven

ATOP – marketing focus en inhoud geven

Specialist in functionele ruimte-inrichting. 80 Eigen medewerkers staan garant voor een optimaal resultaat. Showrooms, retailomgevingen, kantoren, vrijetijdsruimten en zorg- en onderwijsinstellingen vormen o.a. het werkterrein van dit familiebedrijf.

Met een eigen mening in deze wat eigenzinnige markt werd besloten Partner in Marketing in te schakelen om de marketing verder te professionaliseren. En wel op een breed vlak: van een nieuwe huisstijl tot en met het personeelsblad Atopics. En alles daar tussenin. Het bestaande, sterke imago van ATOP klinkt in al deze uitingen door.

Naast de ontwikkeling van de marketing van ATOP is Partner in Marketing ook van dienst geweest bij de ontwikkeling van CNSTRCT, het zusterbedrijf van ATOP dat zich richt op constructieve aanpassingen van een gebouw.

 

Website: atop.nl

Category

Communicatie campagne, Huisstijl wijziging, Merkpositionering, Website

Tags
ATOP, B2B, Kernwaarden, Marketing