Reklet – zichtbaar verschil maken

Reklet – zichtbaar verschil maken

De bedrijfsoverdracht van vader op zoon was de aanleiding voor een intensieve samenwerking bij Reklet. Dit bedrijf is in de loop van decennia uitgegroeid van een lokale tot een internationale speler.

 

Na een start met een inventarisatie van de interne waarden, normen, manier van leidinggeven en externe marktanalyse heeft Partner in Marketing zoon en vader geadviseerd over een te volgen koers voor de korte en lange termijn. Na een grondige afstemming zijn we gestart met het halen van de gestelde doelen. Focus hierbij was op het marktsegment “retail”, de ontwikkeling van een intern versterkt merk en daarmee teamgeest. Onderdeel hiervan was ook de herinrichting van het kantoor en ontwikkeling van zelfsturende teams.

 

Na deze interne blik was het tijd om naarbuiten te richten, focus op de klanten dus. Met de hulp van een HBO-afstudeerder hebben we in kaart gebracht wat klantbeleving en –verwachtingen ten aanzien van Reklet’s diensten en producten zijn. Food voor thought waarmee we communicatie op klant- en algemeen niveau konden verbeteren.  Een nieuwe website en ontwikkeling van nieuwsbrieven als slechts 2 van de vele nieuwe uitingen.

Category

Communicatieplan, E-mailmarketing, Klantevent, Klantgesprekken, Marketingscan, Merkwaardig team, Social media strategie

Tags
B2B, Communicatieplan, Marketingscan, Nieuwsbrieven, Social media