HeatMatrix – met afval winst maken

HeatMatrix – met afval winst maken

Als een spin-off van Shell ontwikkelde HeatMatrix een eigen technologie voor een polymeren warmtewisselaar in de vorm van een honinggraat. De eigenschappen van dit product voorkomt corrosieproblemen tijdens het filteren van restwarmte die vrij komt in de zware industrie, zoals de (petro-)chemie en pharmacie. Een energiebesparing tot 10% per toepassing is hierdoor mogelijk.

 

HeatMatrix kwam bij Partner in Marketing in de echte pioniersfase. Het product was zo goed als doorontwikkeld en klaar voor marktintroductie. Samen met een van de intitiële oprichters heeft PiM, na een korte MarketingScan, een complexe materie vertaalt naar een inhoudelijk sterke en heldere merkidentiteit. Op basis hiervan is het logo en de huisstijl ontwikkeld en de eerste communicatiemiddelen bedacht en beschikbaar gesteld voor presentaties aan potentiele klanten.

 

HeatMatrix is uitgegroeid tot een volwaardige speler in de energiebesparingsindustrie en vanuit hun hoofdkantoor in Geldermalsen werken zij in geheel Europa en Zuidoost Azië.

 

Website: heatmatrixgroup.com

Category

Huisstijl wijziging, Marketingscan, Merkpositionering, Merkwaardig team, Pitch Presentatie, Website

Tags
B2B, Marketingscan, Marktonderzoek, Marktsegment, Merkindentiteit