Daniella Teunissen – marketeer

Waarom ik een PiM ben? 

Ik vind het heerlijk om in een organisatie te duiken en te achterhalen wat de sterke en minder sterke kanten qua marketing zijn. Met een sterk analytisch vermogen kom ik  vervolgens snel tot een strijdplan dat hout snijdt. Dit plan geeft zowel voor klant als voor mij richting aan de strategie zodat helderheid en successen kunnen ontstaan. Steeds weer de balans houdend tussen ontwikkeling van merk, mens en proces zonder de eindgebruiker uit het oog te verliezen. Ik ben goed in het bekijken van een vraagstuk vanuit de ogen van de klant.

 

Als realistische positivist kom ik tot pragmatische oplossingen die ergens toe leiden. Met het doorzettingsvermogen om doelen te bereiken ga ik ervoor een concept tot realiteit te brengen. Hiervoor werk ik graag samen met andere PiM-ers en specialisten binnen het PiM-netwerk.

Naast mijn activiteiten voor Partner in Marketing werk ik sinds eind 2018 mee aan de opbouw van een nieuw bedrijf SPORTSVIEW. Met de uitgangspunten flexibiliteit, betaalbaarheid en doeltreffendheid richt dit bedrijf zich op het vermarkten van videoanalyse systemen. Alles gericht op de ontwikkeling van sporttalent. Voor meer info: www.sportsview.nl.

Wat is typisch Daniella?

Initiator / nieuwsgierig / voelspriet voor het houden van de juiste balans / stilstand is achtergang / vriendelijke realist / resultaatgericht / pragmatisch / positief ingesteld en gericht op oplossingen en mensen. Krijg energie van sportieve uitdagingen / in de natuur zijn / saxofoon spelen / reizen / onvoorwaardelijke relaties / glaasje wijn op vrijdagavond / eten met vrienden en familie / Oeteldonk.

 

 06 46287825

Daniella Teunissen

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.